torsdag 21 juni 2012

Inför Midsommarmilen

Tillbaka efter fem härliga dagar i Kiev. Även om det blivit en hel del promenerande får man kalla dessa dagar för vila. Vågen visade i morse att jag lyckats gå upp osannolika tre kilo under dessa dagar och det hintar väl en hel del om vilket livs som levts där nere. Dessutom har jag lyckats dra på mig en förkylning vilket är lätt hänt vid stora temperaturskiftningar och konstant AC på hotellrummet.

På schemat idag stod intervaller men jag vågade inte chansa pga förkylningen så det blev fortsatt vila, dock alkoholfritt... Dessutom är det ju dags för ett litet event imorgon som jag hoppas skall kunna bli årligen återkommande - Midsommarmilen.

Tillsammans med polaren Niklas (och eventuellt två personer till) blir det milslingan i Bokis kl 11 imorgon för att ge bättre plats åt sill och snaps. När vi började planera detta var förhoppningen att kunna ragga upp en hel klunga entusiaster men trots massor med Facebookinbjudningar visade det sig vara nästintill omöjligt att få folk att nappa på idén.

Hoppas nu att förkylningen inte tvingar mig att kliva av och att vi med denna Midsommarmil lyckas få till en riktigt fin tradition!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar