måndag 16 april 2012

Vila i dolce vita stil

På söndagsmorgonen vägde jag in på jämna 76 pannor. Det är fantastiska 12,5 kg lägre än några veckor efter nyår. Sådana fina resultat måste belönas och jag firade högklassigt på söndagskvällen.

Julklappen till sambon var en Krosöndag på Karlaby Kro ute på Österlen. Efter ankomsten till stället blev det varsitt par glas med rosé ute på verandan i det fina vårvädret följt av champagne på rummet. Sedan väntade en alldeles ljuvlig trerätters, ytterligare champagne, bad i poolen och lite till champagne. Snacka om lyxig söndag och vilken märklig känsla det är att vakna upp lite halvsliten en måndagsmorgonen och ha en stor bufféfrukost framdukad! I det här klippet kan den som är nyfiken på Karlaby Kro få en känsla för vad belöningen handlade om:



Nu är jag tillbaka i stan och tänkta njuta lite extra mycket av min semesterdag denna måndag innan jag går igång med träningen igen med två tuffa viktiga nyckelpass på tisdag och torsdag. Först Muren*8 och två dagar senare 13 km terräng.

Nog med belöning och lyxliv, viktiga pass väntar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar